Coca-Cola - Fotbalul ne uneste pe toti
Campania online este parte integranta din campania promotionala "Castiga la 90 minute" desfasurata in perioada Euro 2008.
Campania a avut 2 elemente:
- Dezvoltarea promotiei "Castiga la 90 de minute!" in mediul online (promovare & introducere coduri promotionale online);
- Crearea unui mecanism de engagement pe platforma de sponsorizare a Euro2008 prin care userii sa traiasca experiente memorabile alaturi de Coca-Cola.
Jocul EuroArena
Jocul EuroArena a fost dezvoltat pentru a exploata parteneriatul Coca-Cola - UEFA Euro 2008. Userii au fost invitati sa joace acest joc si sa intre intr-o competitie in care miza principala consta in 3 mingi originale cu care nationala Romaniei a jucat la Euro 2008 in cele 3 meciuri.
EuroArena este joc un fotbal inedit, jucat la 4 porti cu 2 mingi de catre 4 jucatori (useri). Un street-football jucat in pietele virtuale din Zurich, Berna (orasele unde a jucat Romania) si Viena (unde s-a jucat finala Euro 2008).
Inainte de fiecare joc, userii isi puteau schimba tactica de joc prin schimbarea caracteristicilor jucatorului.
Fiecare jucator dispunea de 30 de credite pe care le putea distribui oricum doreste pe cele 6 caracteristici, de la 0 la 10: energie, rezistenta, dribbling, deposedare, putere de sut si precizie sut.
Astfel, daca unii jucatori puteau alege sa traga la poarta de la mai mare distanta, altii puteau alege sa alerge mai mult sau sa deposedeze mai des.
De-a lungul competitiei, majoritatea userilor au schimbat de mai multe ori proprietatile jucatorului, in functie de tactica pe care doreau sa o foloseasca in urmatorul joc.
De asemenea, userii isi puteau personaliza jucatorul, alegandu-si culoarea preferata pentru tricou.
Jocul EuroArena
Nota: Pentru a putea juca este nevoie sa fie
4 jucatori conectati simultan.
Campanie Email
Campanie de engagement si re-engagement a abonatilor Coca-Cola in promotia dezvoltata in parteneriatul Coca-Cola - UEFA Euro2008 prin intermediul jocului EuroArena.
Campania EuroArena a constat in implicarea utilizatorilor intr-un joc de fotbal inedit, creat special cu ocazia EURO 2008, ce propunea o competitie in care miza era castigarea a 3 mingi originale cu care s-au disputat cele 3 partide ale Romaniei de la Euro 2008.
Campania pe e-mail a punctat momentele cheie in desfasurarea intregii campanii EuroArena.
In fiecare moment definitoriu al promotiei, am abordat diferentiat utilizatorii, in functie de nivelul de implicare (inscrisi in momentul teaser-ului, inscrisi in momentul lansarii jocului, neinscrisi, castigatori etc).
E-mail-uri lansare joc
E-mail-uri intermediare
E-mail pentru anuntarea castigatorilor
E-mail trimis la finalul competitiei, catre toti jucatorii EuroArena.
(cei 3 castigatori au fost prezentati in tricoul pe care si l-au ales in joc.)