EnJoe

Automatul de farse EnJoe.ro a reprezentat componenta online a campaniei "Distreaza-te cu Joe", bazata pe ideea de farse facute prietenilor.
(vezi spoturi TV: spot 1. spot 2)

Campania online a constat intr-o platforma prin intermediul careia utilizatorii puteau comanda farse de 1 aprilie pentru prietenii lor.

Faza 1 - Pregatirea farselor

Pe 25 martie a fost lansata o campanie de bannere online ce prezenta o numaratoare inversa spre momentul zero (1 aprilie) si mesajul ‘Tu te-ai pregatit de 1 Aprilie?’
La click, utilizatorii ajungeau pe site-ul enjoe.ro in automatul de farse unde acelasi ticker ii presa sa comande farse pentru prietenii lor.

Pentru a pastra suspansul, userii nu stiau ce farse comanda. Cu toate astea, au introdus adresele de mail ale ‘victimelor’ si au raspuns la un chestionar prin care am creat un profil al fiecarei victime.
Aceste profile urmau sa fie folosite pentru a stabili cine ce farsa va primi, folosind un algoritm stabilit anterior.

Bannere Countdown

Banner Joe (numaratoarea inversa era conectata in timp real la ceasul serverului)
Banner Joe

Website

Homepage site Homepage
(generarea de farse nu mai este activa)
Farse Chestionar pentru definirea profilului victimei

Faza II - 1 Aprilie

Am sarbatorit ziua de 1 Aprilie cu mii de farse. Cele 6 farse au plecat pe e-mail spre victimele desemnate in saptamana anterioara, conform algoritmului de distribuire.

Colectia de farse a devenit publica, astfel incat utilizatorii pacaliti de prieteni sa isi poata lua revansa, trimitand la randul lor o farsa.

Farse

Mesagerul (mailuri succesive la 1-2 ore distanta in ziua de 1 aprilie)


Procesul

Farsa 2 Farsa procesul
Link-ul din mail trimitea in pagina de Reveal din site "A fost o farsa".
Farsa 1 E-mail de reveal
Acest mail se trimitea spre finalul zilei de lucru doar daca "victima" farsei nu apasa pe link pana atunci.

Head Hunting

Farsa 5 Farsa head hunting
Link-ul din mail trimitea in pagina de Reveal din site "A fost o farsa".
Farsa 1 E-mail de reveal
Acest mail se trimitea spre finalul zilei de lucru doar daca "victima" farsei nu apasa pe link pana atunci.

Banca

Farsa 7 Farsa banca
Link-ul din mail trimitea in pagina de Reveal din site "A fost o farsa".
Farsa 1 E-mail de reveal
Acest mail se trimitea spre finalul zilei de lucru doar daca "victima" farsei nu apasa pe link pana atunci.

Intalnirea

Farsa 8 Farsa intalnirea
Link-ul din mail trimitea in pagina de Reveal din site "A fost o farsa".
Farsa 1 E-mail de reveal
Acest mail se trimitea spre finalul zilei de lucru doar daca "victima" farsei nu apasa pe link pana atunci.

Stirea

Farsa 6 Farsa stirea
Farsa 8 Pagina stire apropo.ro
Farsa 1 E-mail de reveal
Acest mail se trimitea spre finalul zilei de lucru doar daca "victima" farsei nu apasa pe link pana atunci.

Pagina de reveal din site

Farsa mesagerul Pagina de reveal pe care se ajungea de pe linkurile din farse

Bannere 1 aprilie

Banner Joe
Banner Joe

Reactiile "victimelor" la farse

Procesul

Head Hunting

Banca

Intalnirea

Stirea

Mesagerul

Faza III - dupa 1 Aprilie

Buzz-ul creat de 1 aprilie si in zilele urmatoare au facut ca distractia sa continue cateva saptamani dupa 1 aprilie, utilizatorii continuand sa comande farse prin intermediul EnJoe.ro.