EnJoe
Automatul de farse EnJoe.ro a reprezentat componenta online a campaniei "Distreaza-te cu Joe", bazata pe ideea de farse facute prietenilor.
(vezi spoturi TV: spot 1. spot 2)
Campania online a constat intr-o platforma prin intermediul careia utilizatorii puteau comanda farse de 1 aprilie pentru prietenii lor.
Faza 1 - Pregatirea farselor
Pe 25 martie a fost lansata o campanie de bannere online ce prezenta o numaratoare inversa spre momentul zero (1 aprilie) si mesajul ‘Tu te-ai pregatit de 1 Aprilie?’
La click, utilizatorii ajungeau pe site-ul enjoe.ro in automatul de farse unde acelasi ticker ii presa sa comande farse pentru prietenii lor.
Pentru a pastra suspansul, userii nu stiau ce farse comanda. Cu toate astea, au introdus adresele de mail ale ‘victimelor’ si au raspuns la un chestionar prin care am creat un profil al fiecarei victime.
Aceste profile urmau sa fie folosite pentru a stabili cine ce farsa va primi, folosind un algoritm stabilit anterior.
Bannere Countdown
Website
Faza II - 1 Aprilie
Am sarbatorit ziua de 1 Aprilie cu mii de farse. Cele 6 farse au plecat pe e-mail spre victimele desemnate in saptamana anterioara, conform algoritmului de distribuire.
Colectia de farse a devenit publica, astfel incat utilizatorii pacaliti de prieteni sa isi poata lua revansa, trimitand la randul lor o farsa.
Farse
Mesagerul (mailuri succesive la 1-2 ore distanta in ziua de 1 aprilie)
Procesul
Acest mail se trimitea spre finalul zilei de lucru doar daca "victima" farsei nu apasa pe link pana atunci.
Head Hunting
Acest mail se trimitea spre finalul zilei de lucru doar daca "victima" farsei nu apasa pe link pana atunci.
Banca
Acest mail se trimitea spre finalul zilei de lucru doar daca "victima" farsei nu apasa pe link pana atunci.
Intalnirea
Acest mail se trimitea spre finalul zilei de lucru doar daca "victima" farsei nu apasa pe link pana atunci.
Stirea
Acest mail se trimitea spre finalul zilei de lucru doar daca "victima" farsei nu apasa pe link pana atunci.
Pagina de reveal din site
Bannere 1 aprilie
Reactiile "victimelor" la farse
Procesul
Head Hunting
Banca
Intalnirea
Stirea
Mesagerul
Faza III - dupa 1 Aprilie
Buzz-ul creat de 1 aprilie si in zilele urmatoare au facut ca distractia sa continue cateva saptamani dupa 1 aprilie, utilizatorii continuand sa comande farse prin intermediul EnJoe.ro.